Stránky

pondelok 1. mája 2017

Vytvorme si ATC, časť 4 - Dekorácia a Dokončenie

Tak a je tu posledná časť "ako si vytvoríme ATC". Je to tá najkrajšia časť, pretože tu sa môže človek vyblázniť a ozdobiť kartičky podľa svojej fantázie a samozrejme témy :)

Tu je časť toho čo som použila pri tvorbe. Ako je vidieť sú tam whasi pásky, lepenkové výrezy, niť, gáza, pečiatka starého bicykla, farebné kamienky. 

Písmenkové pečiatky som použila na vytvorenie názvu kartičky. Sú malé a sú ideálne na to, aby sa dali použiť na tieto názvy. Super je, že si nemusíte míňať toner a papier :)

Pri zdobení sa medze nekladú, každý sa riadi svojou fantáziou a s tým čo cíti a akú má predstavu...ako to má vo výslednom efekte vyzerať. 
Ja sa veľakrát hrám s ukladaním predmetov na kartičku, vymieňam ozdoby, prehadzujem ich...až kým som neni spokojná... :)



V prvej časti som písala, že každá kartička by mala mať svoje "vystuženie" ...čiže spodnú časť z nejakej hrubšej krabice. Tá má tiež ATC rozmer a keď sa o seba prilepia, nie je vidieť, že by to nebol jeden kus... :)


A sme vlastne na konci...pretože tu sa už lepí zadná strana kartičky. Ja ich mám vytlačené na zvlášť papieri, ale kto vie pekne písať a hlavne čitateľne :) čo ja moc neviem, tak si môže tieto informácie aj sám napísať.


A hotové ATC kartičky sú na svete. Všetky témy sú k výmene. Jediná podmienka (okrem témy) je použitie aspoň jednej techniky vrstvenia. Ktorú si vyberiete je na vás :)

Téma: Fly

Téma: Spring 



Téma: Time, 1ks 



Ďakujem, že ste sa dostali až sem. Pevne verím, že som vás aspoň trocha inšpirovala, možno trocha niečoho naučila....a keď je tomu tak, prosím pochváľte sa.

Majte sa krásne
Zuzana

3 komentáre:

  1. Zuzka, ja som sa stratila už v prvej časti :-(
    Obdivujem tvoju lásku k papierikom a farbičkám, tvorivosť a zručnosť!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak jsem si pěkně početla, když zatím nic jiného dělat nemůžu. Napsalas to krásně, srozumitelně. Já ty odřezky apod. vyhazuji. No, jsem poučena, budu je schovávat. Už se těším, až k tomu zase sednu. Snad to bude brzy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujem za komentár. Ak niečo vytvoríš neváhaj sa pochváliť...a...nič nevyhadzovať! :D

      Odstrániť