Stránky

utorok 3. januára 2017

Januárová challenge na scrapper.sk

Januárová výzva na Scrapper.sk sa nesie v znamení osláv... silvestrovskej, novoročnej, narodeninovej, meninovej :)

Vytvoriť je možné akýkoľvek papierový formát - pohľadnica, pozvánka, layout ...

Ja som sa rozhodla pre posledne spomínaný - layout - oslava mojich nedávnych narodením.

Bola to veľmi milá oslava, pretože sa na nej zišla celá rodinka, a boli to krásne momenty.

A ako som tvorila? 

Papier o rozmeroch 30x30 cm som natrela priesvitným/clear gessom. Po natretí týmto gessom ostane papier vo svojich farbách, nie ako keď sa natrie bielym gessom. Tam to samozrejme ostane biele.

Potom som použila šablóny a modelovaciu pastu, ktoré som presušila teplovzdušnou pištoľou. Tú určite poznáte, je neoddeliteľnou súčasťou scraperiek :)

Na usušený papier som farbami urobila "prskance".... len tak, sem tam, kade ako :)

Potom som si vystrihla z papierov ako podklad pod fotografiu rôzne tvary - obdĺžniky, visačky, štvorce, ktorých okraje som narušila nožnicami, aby to vyzeralo ako "staré, porušené". Tieto papiere som navrstvila na seba a zlepila. Ako posledné som prilepila fotografiu - ktorú som podlepila kartónom, aby to akože vystúpilo a bolo v popredí celej tej kompozície.

Po nalepení podkladových papierov a fotky som použila krásne pečiatky. Na ne som použila horúci embosing - čiže som použila embosovaciu podušku, embosovací prášok a teplovzdušnú pištoľ.

Ako posledné som použila kvietky, kamienky, motýle, lepenky a založila do svojho albumu. 




A ukážem vám aj druhú stránku. Tá bola vytvorená na počesť skvelej oslavy - príchodu nového roka 2017 :)



Zapojte sa aj vy do krásnej výzvy. Vytvorte nejaký krásny projekt a pochváľte sa :)



Majte sa krásne
pá Zuzana

2 komentáre:

  1. Zuzka, takže si už vo výzvach! Hneď od začiatku roka samá práca! Ale nám je, že si takto môžeme s láskou tvoriť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, to je famózní, krásné, nádherné!
    Hodně štěstí ve VŠEM!

    OdpovedaťOdstrániť