Stránky

štvrtok 13. októbra 2016

ATC - akoby nič, a predsa

Na ArtGrupe ATC bola vyhlásená nová výmenná akcia na ATC kartičky s témou "akoby nič, a predsa", ktorú vyhlásila Marysia.

Musím povedať, že toto bola pre mňa najťažšia úloha za éry mojej dlhoročnej tvorby :) Vymyslieť a zhmotniť tému mi zabralo najviac času, aký som kedy potrebovala :))))

Nakoniec som vytvorila tieto kartičky, ktoré vypovedajú o tom, ako ma onoho času jedna veľmi milá osôbka chtiac-nechtiac ovplyvnila a zmenila veľa v mojom myslení... a preto viem, že "všetko sa deje z nejakého dôvodu". 

Bola to moja suseda ešte z rodičovského domu...preto tie domčeky a krídlo anjela, lebo aj ona je jeden anjel :) Za všetok ten čas, ktorý mi venovala, jej môžem len a len ďakovať....




A tu prikladám aj video ako vznikali:


majte sa krásne,
pá Zuzana

7 komentárov: