Stránky

štvrtok 21. júla 2016

Obal na vreckovky

Mala som jeden drevený obal na vreckovky... a kedže mám veľkú spotrebu týchto vreckoviek, mám ich skoro v každej miestnosti domu... človek nikdy nevie, kde si kýchne :) A tak som urobila jeden do kúpelne, taký tematický....podvodný  :) 
Pre záchranu tam mám aj maják...svieti na červeno...keby niečo :)







majte sa krásne
pá Zuzana

3 komentáre:

  1. Zuzi, to je úžasný nápad, moc se ti to povedlo a mohla bys nám, prosím, nafotit i tu krabičku v koupelně s majákem? Určitě bude také vtipná a krásná. Pa a měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahojky...no ved toto je ta krabička...je tam vidiet aj majak...:)

      Odstrániť
  2. Zuzi, keby sa mi chcelo, tak vďaka tebe už viem, ako by som zužitkovala množstvo mušlí, čo mám doma. Krabičke je krásna.

    OdpovedaťOdstrániť