Stránky

štvrtok 10. decembra 2015

Decembrová challenge na scrapper.sk a malé prekvapenie

... no decká a je to tu..., že decembrová challenge... ako rýchlo ubehol ten čas....Len pred nedávnom som vytvárala svoju prvú challange a už je tu posledná v tomto roku... Dúfam, že scrapper.sk bude pokračovať v tejto dobrej tradícii a aj budúci rok sa budeme tešiť každý mesiac na niečo nové.

Podmienkou na zapojenie sa do challenge bolo vybrať si jeden článok, ktorý nás najviac inšpiroval a tvoriť podľa neho..ja som vytvárala podľa tohto článku (silno som bojovala aj s inými článkami), pretože som chcela vytvoriť takýto rámik... a teraz to prekvapenie... dávam ho zároveň do mojej mini Vianočnej rozdávačky, alebo ako tomu niekto hovorí Giveaway. Netreba urobiť nič, len ak máte záujem sa zapojiť do rozdávačky, treba mi tu na blogu v tomto článku zanechať komentár. A celé to ukončím o týždeň 16.12.2015, aby som to vedela poslať ešte do Vianoc :)




Držím Vám palce a prajem krásny adventný čas
pá Zuzana

3 komentáre:

  1. Zuzko, jako vždy krásný výrobek. Zapojuji se do rozdávačky. Přeju krásné adventní dny. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To nádhera!!! Aj keď už mám od teba zopár krásnych vecí na oplátku sa zapájam do tvojej rozdávačky :) Pá
    m.

    OdpovedaťOdstrániť