Stránky

pondelok 14. septembra 2015

ScrapArt a jej veľká prázdninová challenge

Na ScrapArt sa konala veľká prázdninová challenge. Zaujímavá bola tým, že trvala dlhoooo a bola ako už názov napovedá, o prázdninách ... a najzaujímavejšie bolo to, že bola rozdelená na tri časti a v každej časti sa dalo vyrobiť niečo iné: denniček, stránku a pohľadnicu.

Ja som vytvorila pohľadnicu:




Ak by vás  úplne náhodou zaujímalo :) ako som vytvorila tú palmu a nebo a piesok, tak tu na obrázku vidíte čo som na to použila: šablónu paliem, a distress ink podušky. Z podušiek som farbu na papier nanášala hubkou. No a potom už len stačí dozdobiť. 


S touto pohľadnicou som vyhrala prvé miesto... júúj ako sa len teším... :) 
________________________________________________________


Ako druhé som vytvorila stránku. Fotka nie je najnovšia, keďže tento rok sme neboli nikde na dovolenke, ale použila som staršiu fotku z Kréty. Čo vám poviem, boli to krásne spomienky :)


S touto stránkou som vyhrala druhé miesto :)

Za obe miesta dostanem krásne diplomy a za prvé miesto aj krásnu šablónu podľa vlastného výberu, tak sa moc teším, a určite sa s výhrou pochválim :)

pá, s láskou
Zuzana

6 komentárov:

  1. super, gratulujem :-) zapojené výtvory sú veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, gratulujem!!!
    Pohľadnica je nasiaknutá teplom, cítim až tu!
    A spomienková stránka je tiež milá, myslím, že si skutočne tvoje práce zaslúžia ocenenie!
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť