Stránky

pondelok 10. augusta 2015

Výhra :)

je to krásny pocit, keď niečo vytvoríte a ľudom sa to páči, a najsuper pocit :) je, keď za to aj niečo dostanete :)

A tak sa mi podarilo pri júlovej challenge na scrapper.sk vyhrať krásnu výhru. 

Do poslednej minúty som nevedela čo to bude, lebo výhrou mala byť "mačka vo vreci"... a tak som vydržala a nepýtala sa čo to bude a dnes mi to prišlo :) 

Mooooooc sa teším, sú to krásne "vystrihovacie" obrázky... a už mi v hlave pracujú myšlienky čo s nimi... nebojte podelím sa s výtvorom (výtvormi) aj s vami :)


tvorte, je to krásny pocit

pá, s láskou
Zuzana

6 komentárov:

  1. Zuzi...gratuluji a těším se na tvé výtvory.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem ku krásnej výhre, toto vždy poteší a teším sa na nové výtvory .)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanko, gratuluji !!!! Jsem moc zvědavá, co z toho vymyslíš a vytvoříš ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pokiaľ je to za pohľadnicu Lady Karneval tak zaslúžene si to vyhrala. Gratulujem. Aj k včerajším meninám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. xixi nie bolo to za toto: http://zcdl.blogspot.sk/2015/07/julova-challenge-na-scrappersk.html, ale dakujem

      Odstrániť