Stránky

piatok 9. januára 2015

2015 - po prvé

ahojte všetci čo sem nakúkate :)

v prvom rade vám všetkým prajem všetko dobre v novom roku, veľa zdravia a úsmevu... ostatné už príde samo, alebo sa nakradne : )))

momentálne len nakúkam do vašich blogov a netvorím na svojom... nebojte, to sa za chvíľku zmení, treba mi ale trocha času. Pred Vianocami sme sa totiž sťahovali a ja sa tak trocha hľadám medzi tými mojimi papierovými vecami v tej mojej pracovnej izbietke...Chýba mi stôl a stolička... aby som si mohla sadnúť a s úsmevom tvoriť.

Ale už vyšli nové challenge, a chcem sa do nich zapojiť... tak držte palce... a možno na poslednú chvíľku si sadnem na zem .... :)

ahojte a opatrujte sa
s láskou
Zuzana

12 komentárov:

  1. Zuzanko v roce 2015 přeji hodně zdraví,štěstí,lásky,pohody...:-) Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Zuzka, v roku 2015 prajem vsetko len to najlepsie a nech sa Vam v novom dobre byva :-) A uz sa tesim na dalsie tvorenie :-) papa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi a ver never ja som na teba cez sviatky myslela, ako ste zvládli sťahovanie a tááák;) Tak už sa len utriasť a smelo do tvorenia! :) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gabika ďakujem :) aj že na mňa myslíš .. zvládli sme to podľa mňa na jednotku :) krabice boli všade... Kam sme len pozreli... Teraz sme už v štádiu čakania na stôl.
    A potom to vypukne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzko, myslela jsem na tebe... Všechno jste zvládli, doufám, že se nám taky trochu pochlubíš!
    Moc tě zdravím a přeji hodně sil do finále!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Zuzko, preji ti hezky rok a at se ti krasne tvori v novem prostredi ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzka vsetko naj v roku 2015 nech sa ti v novom prostredi dobre tvori erika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzi vsetko naj,naj do Noveho roka ..nech si vytvoris krasne a pohodove prostredie kde sa budes citit fajn ...
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zuzko, přeju brzké dodání stolu a židle. Těším se na Tvoje krásné papírové obrázky. V novém roce 2015 jen samé šťastné dny přeje M.

    OdpovedaťOdstrániť