Stránky

štvrtok 14. augusta 2014

Stromčeky

... niekde na Pintereste som našla obrázok "stromčeka". Prišlo mi to jednoduché a pritom efektné :) Môžete si to vyskúšať, je to fakt jednoduché, budete potrebovať len šišku, korálky, lepidlo a trpezlivosť.

Na každý "lupeň" šišky treba nalepiť korálku... ja som na to používala pinzetu. A treba to nechať zaschnúť ... a potom podľa uváženia to osadiť ... ja som to dala do sklenených svietnikov, do ktorých som dala duté vlákno, kto nemá môže použiť vatu.


pá, s láskou
Zuzana

8 komentárov:

  1. Ahoj Zuzi,sú jednoduché a krásne!
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, je to moc pěkné!
    Krásný zbytek večera
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné Zuzko, jsi šikovná a trpělivá!
    hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzanko, ty už se těšíš na Vánoce? Pěkný nápad, určitě ho použiji. Hezký víkend Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super nápad, určitě s dětmi zkusím.
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzi, roztomilé stromečky, krásná dekorace! Moc zdravím!Elli

    OdpovedaťOdstrániť