Stránky

nedeľa 5. februára 2012

Valentínska


Ahojte babule, dlho som tu nebola...neviem ako je to u vás, ale u mňa je niekedy útlm aj dva týždne a potom, keď sa rozbehnem, neviem sa zastaviť :))). Alebo nebojte pokukujem po vašich blogoch, naberám inšpirácie, a musím vás chváliť, máte neuveriteľne šikovné ruky...:) inšpirácie mám odložené v šuflíčku, a keď nastane tá správna chvíľa, otvorím ho ...
Takto som sa inšpirovala aj u Elenky...Vytvorila krásne jednoduchú pohľadnicu, tak som neodolala a s miernou úpravou som si jednu vytvorila aj ja....







PS: ...prezradím, že ak ste sa zapojili do súťaže, tak aj táto pohľadnica bude súčasťou balíka (okrem iného) ... :) ale pssst....

12 komentárov:

  1. Prekrasan čestitka za Valentinovo, sve pohvale!

    Lijep pozdrav iz Hrvatske:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, povedla se. Jednoduchá a krásná ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc pekná pohladnica.určite niekoho milo prekvapí :-).pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzi! Veľmi pekné, ja by som ju prijala :o))
    Ale hociktorá to z nás vyhrá určite sa jej poteší!!!
    Pekný večer!! Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzko, jsem ráda, že jsi zase s námi! Pohlednice je kouzelná!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzi,

    moc krásné přáníčko.
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takové pohlednici nemůže odolat, žádný zamilovaný tandem:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzko, je nádherná.. Hezký večer, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. What a beautiful card! Love the bike and 2hearts.

    OdpovedaťOdstrániť