Stránky

nedeľa 29. augusta 2010

Organza kvet - postup


Niekde na nete som videla postu, ako sa robí kvietok z látky..tak ma napadlo, že možné by to nevyzeralo zle, keby som miesto obyčajnej látky použila organzu.... A tak vzniklo niečo takéto...
Ak by ste sa chceli aj vy "pohrať" prikladám aj postup:


1. Vystrihneme si "kruhové lupene" - možno to na tej fotke nevyzerá, ale mám tam dve veľkosti 6 väčších a 6 menších kruhov :)
2. preložíme na polovičku
3. preložíme polovičku na polovičku :) takže vznikne štvrtinka
4. prešijeme vrchnú časť lupienku
5. potiahneme niť, aby vznikol pekný lupienok
6/7 pokračujeme v šití lupienkov pekne za sebou... zabudla som odfotiť vrchné lupene, ale tie prišívame rovnako len ich ukladáme na vrch
8. poriadne pritiahneme a zošijeme aby sa to nerozpadlo a na vrch aby sa zakrylo šitie sa môže našiť gombík, nalepiť korálka čokoľvek čo uznáte za vhodné... :)

3 komentáre:

  1. Ahoj Zuzko,
    tak už jsem to všechno zhlédla. Ty věci z té organzy jsou krásně romantické!!!
    Ale koukala jsem, že je tam také jedna háčkovaná kytička,
    jde Ti to mooooc dobře!!! hezký den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzi. Tieto kvietky obdivujem už pár dní, no až teraz som sa dostala konečne k písaniu. Som rada, že si pridala aj návod!
    Zuzi prijmi aj moju pozvánku prosím. Dík a pekný deň.
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektný návod a tie kvetinky sú eňo ňuňo... krása!
    Až teraz som ich objavila...
    Zdraví
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť