Stránky

štvrtok 15. októbra 2009

8 faktov o Zuzke :)

Gralinka ma inšpirovala k napísaniu tohto článku...Napísala som jej to síce aj do jej komentov, ale rozhodla som sa to šupnúť aj sem :) Ak máte aj vy chuť, napíšte mi do komentu svojich 7..8...9... faktov o sebe ...alebo si to dajte na váš blog... je to funny .)
Teším sa ...)
1. na mojom pracovnom stole je usporiadany neporiadok...ak mi niekto nieco prelozi, som zufala, lebo to neviem najst...:)
2. neverim vlastnym ociam :)) a to som si myslela ze iba ja mam tuto uchylku....:) i ked je to smiesne ze v tom najvacsom teple mam na sebe len ponozky :))))
3. s tymto nemam problem :) zaspim aj v praci, len si musim odsunut klavesnicu aby som ju nemala vytlacenu na cele...
4. snazim sa pit aspon 1,5 litra vody co je nic moc, viem...
5. zakladanie veciciek mam velmi rada. tiez mam kopec sanonov..a najlepsie je ze ked ich ulozim a zabudnem na ne, a po nejakom case ich "najdem" vzdy sa tesim ake novinky tam nalistujem .))))
6. maso, mlieko a cokoladu papkam vzdy a je to na mne vidiet :)) milujem ma zasobu v suflicku v robote a v najvacsej krize vzdy vytahujem svoje malickosti na obalenie nervov :) tak sa tomu hovori, ze? :)
7. tak tak...zoznam do obchodu si pisem aj ja, niekedy ho vsak necham na stole, v lepsom pripade ked ho vezmem so sebou, tak aj tak nekupim vsetko co mam zapisane, lebo najdem nieco co je v akcii no a nekup to..:)
8. milujem sutazke, kvizy, ankety.... ;) preto som si dovolila sa pridat do diskusie...:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára