Stránky

utorok 17. marca 2009

Napíš koment, vyhráš

Takže, toto je moje druhé "hlasovanie", ktoré skončí nejakou výhrou :) je tu... Boli tu ohlasy, že by sa patrilo urobiť opäť súťaž, ale žiadnu momentálne nemám. Tak som aspoň vymyslela to, že každý kto mi sem niečo napíše do komentu, bude zaradení do žrebovania a môže vyhrať tri magnetky podľa vlastného výberu. Magnetky sú zo sádry.

Podmienky: zapísať môžeš len jednen koment; pri zápise sa prosím podpíš - ak tu budeš ako anonym - a keby sa dalo tak celým menom alebo aspon nikom, kt. bude jedinečný a budem ťa vedieť podľa neho spoznať :) lebo minule mi niekto napisal a podpisal sa Janka. Viete koľko Janiek poznam? :))) No a pridávať komenty je možné od 17.03 do 22.03 2009. Žrebovať bude opäť Vladko :)





Pošlite ďalej...aby tu bolo čo najviac komentov...:)

1 komentár:

  1. Milá naša Zuzička,
    čo má modré očičká!
    Najradšej mám zo všetkého
    motýlika farebného :)

    OdpovedaťOdstrániť