Stránky

utorok 5. augusta 2008

Moje prvé tašky

:) smejem sa sama na sebe...dajte mi predný diel košele a zadný diel nohavíc a ušijem vám z toho čo len chcete :)))))))))) No to ale bola maturita...prvá taška sa mi absolútne nepodarila....skôr mi to pripomína košík, ako tašku..takto to dopadne keď zošijem zlé strany a potom to otáčam hore-dole, doprava-doľava, ako keď dostanem mapu pri našich výletoch a mám povedať kade ísť...aj teraz som to otáčala na všetky strany a nevedela som čo s tým...ale zase vyhodiť to nevyhodím...veď načo som sa toľko trápila...míňala elektriku a skúšala svoju trpezlivosť a držím sa hesla našich predkov, že "raz sa mi to na niečo zíde" :)))))) Tak som to zatiaľ využila v kúpelke...dala som do toho vankúš pod hlavu do vane...a odličovacie tampóny...a čelenky ma moje dlhé háro...:)))
Nad druhou taškou som sa trocha zamyslela :)) Bolelo to, ale prišla som na to...aspoň zhruba :) Takže toť moje veľdiela...:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára