Stránky

pondelok 16. októbra 2023

Mix

Včera som chytila po sto rokoch do ruky háčik...nie sme veľký kamráti, ale chcela som si vyskúšať  uháčkovať tekvičku. Hádam mi aj vyšla, veď posúdte:

No, ale aj tak ostanem verná ja svojmu papieru...s ním mi to ide lepšie :)


Zuzana

3 komentáre:

  1. No ta je ale krásná, to já nevytvořím ani šálu, natož takovou krásnou dýni. :)
    Máma z Kolína

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, tvůj "papír" ti chválím často, ale jsi moc šikovná i s háčkem! Dýně se povedla parádně!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jasné, že vyšla, ani nevidno, že si háčik chytila po toľkých rokoch :-) Ale rozumiem, že každú láka niečo iné a to je dobre, že nás aspoň niečo láka. Poznám veľa rovesníčok, čo len upratujú a varia a sťažujú sa, že nemajú na nič čas. Podľa mňa im len chýba to lákadlo, čas by sa našiel.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť