Stránky

štvrtok 1. júna 2023

ATC jún 2023 - ScrapWorld.sk

Ak ste vášniví hubári, tak vás tohto mesačná téma poteší....ak sa vám huby páčia ako také ...tiež vás téma poteší :) Ja patrím do tej druhej kategórie. Mne sa len páčia...vôbec sa v nich nevyznám, a mám pred nimi rešpekt...Takže najradšej ich mám na papieri ...no dobre ..možno aj v praženici :D

Vy ste na tom ako?

Téma júnovej ATC je: Huby/ Mushrooms


Moja inšpirácia k tejto téme:




3 komentáre:

  1. Zuzi, na houby jsem chodila moc ráda, ale žádné jsem nenašla, prostě je neumím hledat. Ovšem procházka po lese je něco úžasného. Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzko, já na houby chodím moc ráda, bydlím nedaleko lesa, což je výhoda. Ráda je i čistím a jím :o). Zrovna zítra budou u nás fleky s houbami (sušenými). Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavé téma - na jaro... Ale líbí se mi.
    Zuzko, měj příjemný den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť