Stránky

streda 12. apríla 2023

Obal na samolepiace bločky

Mám rada, keď mám na stole pekne obalený poriadok :) A tak som si na samolepiace bločky o rozmeru 7,5x7,5 cm vytvorila jeden pekný papierový obal. Je to veľmi jednoduché a tak sa s vami o postup podelím.


V prvom rade si treba z hrubého kartónu – nech to drží tvar – vyrezať základ obalu.

2x – 8x8,5 cm
1x - 2x8,5 cm 

Následne je potrebné si z papiera vystrihnúť obdĺžnik, ktorým tento základ obalíme. Z každej strany by mal „pretŕčať“ 1cm, ktorý potom zahneme a zalepíme na základ.


Aby sa obal dal zavrieť, vyrobila som si pomocou dierkovača dve dierky, cez ktoré potom prevlečiem tenkú gumičku. Aby sa mi dierky nedreli a aby to bolo aj pekné, použila som priechodky.


Ako som spomínala, cez vytvorené dierky som prevliekla gumičku a z vnútornej strany som ich prilepila obojstrannou lepiacou páskou. 


Aby sa vnútro celé pekne zakrylo, vystrihla som si z papiera o niečo menší kus papiera a prilepila

A prilepila som tam balíček samolepiaceho bloku.


Nakoniec ostáva len dozdobenie. 



1 komentár:

  1. Zuzko, děkuji za návod, nezní to moc složitě, to bych mohla zkusit.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť