Stránky

streda 4. januára 2023

Môj december

A máme tu nový rok...ten predchádzajúci ubehol ako splašený kôň...opäť o rok starší a dúfam, že aj múdrejší :)

Prajem vám všetkým šťastný, nádherný, pokojný a hlavne zdravý nový rok!

Tu je môj december

KNIHA

Popri príprave oblátok, pohľadníc a všetkých tých príprav na sviatky som stihla prečítať viac kníh.

Prvá kniha: Frekvencia smrti od Vincent Kliesch Sebastian Fitzek. Kniha je napínavá, aj keď som sa občas strácala v tých nemeckých menách :)


Druhá kniha: Zaujímavý príbeh Molly, ktorá sa vrátila po vyše piatich rokoch z vezenia, pretože sa priznala, že zabila svojho muža. Postupne, ale príde na to, že je to úplne inak...Páčil sa mi ten príbeh...napínavé ...v hlave som mala počas čítania rôzne teórie, ale nakoniec som bola veľmi prekvapená :)


Tretia kniha: S touto knihou som trocha bojovala...nemám rada knihy, kde sa opisuje na tri strany počasie....ale príbeh ako taký ma zaujal, a chcela som vedieť ako to dopadne...takže si môžem gratulovať, že som to dala, lebo inak keď ma kniha do pár strán nezaujme, odkladám.


FILM
V rámci pečenia oblátok som buď zapla podkasty a počúvala svojich obľúbencov alebo som si zapla Netflix a pozerala nejaký film. A v rámci ponuky, ktorý mi Netflix nahodil, bol aj film Blondínka. Je to fiktívny príbeh Marlin Monroe. Musím vám povedať, že som ho od začiatku až po koniec prežívala od A pod  Z. Je to veľmi emotívny film, a môžete si pripraviť vreckovky :) určite ich budete potrebovať.


Ďalším filmom, ktorý som si pozrela, bol Noelin denník. To sklamanie :) Väčšiu hlúposť som už dávno nevidela...ale asi je to vec vkusu. Ak máte možnosť, pozrite si to a dajte mi vedieť :)


Na nože: Glass Onion je krimi komédia, pri ktorej netreba silno rozmýšľať... zabaví ... a má zaujímavý dej.


SERIÁL

Wednesday - napínavé s úžasným suchým humorom. Pozrela som si celú prvú sériu...a keď máte tú možnosť, pozriete si to aj vy...fakt odporúčam. Ja som sa aj trocha bála...no trocha...niekedy aj dosť, ale ja sa bojím pri každom filme, kde je napínavá hudba :) 


RADOSŤ

Aj tento rok som sa zapojila do krásneho projektu...Koľko lásky sa zmestí do krabice od topánok. Moja krabička je plná dobrôt a vložila som do nej aj vlastnoručne vyrobenú pohľadnicu...a pevne verím, že s ňou urobím radosť.



Ďalšiu obrovskú radosť som mala, keď sa dostala moja pohľadnica na banner FB stránky skupiny Create a smile. Je to brutálne dobrý pocit a veľmi si to vážim!


VARENIE/PEČENIE

Po veľmi dlhej dobe som bola na Vianočných trhoch v Bratislave. Trocha som sa zahriala vareným vínkom a bruško naplnila cigánskou.


Začiatkom decembra som mala chuť na niečo sladké. Nechcelo sa mi vôbec vypekať, tak som urobila rýchlu maškrtu. Puding. 


Keď som doma, urobím si radosť aj s takouto kávičkou. Napenené mliečko a na ňom trocha škorice...




DARČEKY

Mať dobrých susedov je na nezaplatenie. A my takých máme! A som za to nesmierne vďačná...A jedna suseda ma takto jedného dňa prekvapila. Krásne zabalené koláčiky, ktoré boli mimochodom veľmi chutné. Podľa mňa, padli za obeť v priebehu pól dňa :D


VIANOCE

Už nejaký ten rok máme stromček ladený do bielo-strieborna. Mávali sme ozdoby rôznych farieb, ale táto kombinácia je teraz pre mňa už dlhodobo top.


Pre veľký úspech z Netlix filmu mi Ježiško okrem iného...doniesol aj knihu Blondínka. Tak sa teším na čítanie.


Krásny zvyk ... každý rok si s dievčatami, ktoré tvoria robíme radosť, a posielame si navzájom pohľadnice. Sú to nádherné diela... a starostlivo si ich odkladám, a niekedy keď ma chytí nostalgia, tak si ich prezerám a obdivujem. Veľkú radosť  mi robia aj pohľadnice od mojich kamarátov, ktorí netvoria ale myslia na mňa.


Zuzana

2 komentáre:

  1. Zuzko, ráda jsem se podívala na tvůj prosinec. Máš pravdu, byl to hodně rychlý měsíc, ale u tebe vidím spoustu pohodových a radostných chvilek.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzko, mě tyhle přehledy měsíce u ostatních strašně baví. Já bych to dělat nemohla, určitě bych zapomínala vše fotit... A přečetla jsi plno knih, já v prosinci ani jednu. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť