Stránky

piatok 12. augusta 2022

Svadobná s okienkom

Dnes vám predstavím síce opäť svadobnú, ale tak trocha inak skladanú pohľadnicu. Mám rada, keď sú pohľadnice iné ...zaujímavé.

Na základ som použila A3 papier, ktorý som si naryhovala z jeden strany na 14 cm ...otočila som papier, a aj z druhej strany som naryhovla 14 cm. Vnikne tým pekne poskladatelný ...na 3 časti preložený základ pohľadnice. Dĺžku si potom určíte vy, ja som zvolila 20cm. Takže celý základ má rozmer 14x20 cm

Na vrchnú časť základu som si vystrihla scrap papier, ktorý som nalepila. Ja som použila obojstrannú lepiacu pásku, ale kludne môžete použiť aj klasické tekuté lepidlo.

Potom som vzala vyrezávaciu šablónu, nastavila som ju tak, aby mi vyrezala vzor na prvej strane (spolu so základom aj so scrap papierom) a pomocou vyrezávacieho stroja som vzor „vystrihla“. 

Keď prvú stranu otvoríte...budete v nej mať dieru :) ale to je v poriadku, tak sme to chceli....aby sme videli časť ozdobenej nasledujúcej strany. Tam sa medze nekladú ...ozdobíte podľa vkusu. Ja som použila vystrihnuté obrázky z papierov Linen story elements. Tam by som možno odporučila nevrstviť 3D penovou páskou, pretože by tom bolo vysoké a neukázalo by to dobre. Na to si treba prispôsobiť celý základ. 

Pekný scrap papier som ešte nalepila aj na zadnú stranu pohľadnice. Do vnútra som nelepila žiadny ozdobný papier, je tam ponechané miesto na text/venovanie. Po prípade je tam priestor na vloženie malej drobnosti... napr. môžete potešiť novomanželov nejakým žrebom, hotovosťou....Ja budem posielať pohľadnicu poštou, takže im tam vložím mini prekvapenie :)

A aby to malo „grády“ vytvorila som na túto pohľadnicu aj obálku. Krásnu kvetinkovú zo sady papierov Sada papierov - Rajska jabłoń.

Obálku som vytvorila veľmi jednoducho pomocou Ryhovaciej podložky na obálky.








1 komentár:

  1. Teda Zuzko, to je tak krásný ! Já tady achichám... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť