Stránky

pondelok 13. júna 2022

Svadobná shadow box pohľadnica

Boli sme na svadbe, a keďže sa mi ženil krstný syn, tak som chcela urobiť tak trocha výnimočnú pohľadnicu. A tak som si spomenula, že Ivka robila Shadow box pohľadnicu – ktorej návod si môže pozrieť TU – a chcela som ju vyskúšať s nádhernými novými scrap papiermi Sada papierov – Sincerity a k tomu patriacimi elementami.

Trocha som tu shadow box pohľadnicu prispôsobila svojim potrebám ... zväčšila som ju a vyrezané okno je po otvorení pohľadnice po skoro celej dĺžke pohľadnice. 

A dozdobila som to nádhernými elementami, ktoré som si vystrihla z papierov Sada papierov - Sincerity elements.

Čerešnička na záver je perfektná pečiatka Veľa lásky novomanželom, ktorú veľmi rada používam na všetky svadobné pohľadnice.





Použitý materiál

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára