Stránky

piatok 1. apríla 2022

ATC apríl 2022 - ScrapWorld.sk

Určite ste už ochutnali miešaný drink...alkoholický alebo nealkoholický miešaný nápoj je v lete  veľmi obľúbený...Ja mám veľmi rada nealkoholické mochito...rada si ho robím aj doma, lebo mätu v záhradke mám, a ľad si viem urobiť vždy :).

Dnes som vám ale namiešala Margaritu...čo k nej budete potrebovať? Tequilu, citrónovú alebo limetkovú šťavu a pomarančový likér...nazdravie :)

Téma aprílovej ATC je: Koktail/Coctail


Moja inšpirácia k tejto téme:




2 komentáre:

  1. Taky mám moc ráda nealko Mochito.Dělám ho v létě moc často.
    Pá a přeji klidný den ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, ahoj. Mochito miluju, ať už bez nebo s... Letní drinky jsou prima, a Tvoje pohlednice taky ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť