Stránky

piatok 15. októbra 2021

Svadobné šialenstvo

Začalo obdobie svadieb...a tak som musela doplniť svoje zásoby, veď človek nikdy nevie, kedy bude potrebovať poslať blahoželanie.

Použila som náááádherné papiere zo sady papierov - Zapach raju od výrobcu Galeria Papieru. Sú tak krásne a jemné, že sa mi veľmi hodili na svadobné tvorenie.

Urobila som ich hneď 3ks a na každé som použila iný papier z tejto sady. Pohľadnice majú formát 10x21. Papiere som vždy odrezala o 0,5 cm menšie. Čiže prvá vrstva má 9,5 druhá 9cm.

Okraje týchto papierov som „poničila“ a nalepila som ich obojstrannou páskou.  A potom som zdobila. Použila som krásne lepenkové výrezy zo svadobným motívom 1, 2, 3, 4. Použila som rôzne kvety a hlave pečiatky Veľa šťastia na spoločnej ceste životom a Veľa lásky novomanželom.






Musím sa priznať, že všetky tri mi odišli ako teplé rožky :) a teraz niekomu robia radosť, čo ma veľmi teší :)

1 komentár: