Stránky

nedeľa 4. júla 2021

ATC júl - Scrapworld.sk - Poštová známka

Občas, keď dostanem poštu, napr. aj pri výmene ATC kartičiek, a páči sa mi známka, odložím si ju. A už som ich mala toľko, že som si povedala...je čas na tému, kde sa tieto poštové známky použijú.

Keď som bola mladá :) známky sa zbierali, tak ako naše ATC kartičky, mali svoj album a každý, kto ich zbieral sa s nimi pýšil. Možno sa zbierajú aj teraz, ale už asi nie v tak ako niekedy...

Odkladáte si aj vy pekné známky z obálok? Či to len ja som taký „magor“ :D

Téma júlovej ATC je: Poštová známka/Postage stamp


Moja inšpirácia k tejto téme:





Zuzana

1 komentár:

  1. Zuzko, zdravím. Mě už skoro žádné dopisy nechodí, takže nechodí ani žádně známky...Ale nedávno jsem našla na půdě po zemřelěm strejdovi plnou krabičku známek s původními obálkami. Darovala jsem to jednomu známému, co sbírá známky. Tvoje koláž se mě moc líbí. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť