Stránky

nedeľa 6. júna 2021

ATC jún 2021 - Papierové bábiky

Pamätáte sa na papierové bábiky, ktoré sme si vystrihovali z papiera ako malé deti? Teda ja určite, nejaký ten čas mám už za sebou :) Už vtedy som milovala papier :)))

Na júnovú ATC výmenu som si teda pre vás vymyslela túto „vystrihovaciu“ tému. Pri mojich ATC som na šaty použila zo zadnej strany magnet, takže šaty môžete dať dole, a potom opäť obliecť :)

Téma júnovej ATC je: Papierové bábiky/Paper dolls


Moja inšpirácia k tejto téme:





Viac informácii nájdete TU

2 komentáre:

  1. Krásná vzpomínka na dětství, Zuzko! Milovala jsem je!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, já jsem oblíkací panenky milovala. Dokázala jsem si s nima vyhrát hodiny...Jak jsem si s nima hrála pořád, měla jsem je už celé slepované. Moc ráda na ně vzpomínám Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť