Stránky

štvrtok 15. apríla 2021

Kvietky

Dnes som si pre vás milé tvorilky pripravila takúto kvetinovú pohľadnicu z nádherného papiera od Piatek13.

Vytvoriť si takúto pohľadnicu vôbec nie je ťažké, treba len vrstviť a kto pozná moju tvorbu vie, že veľmi rada vrstvím :)

Základ pohľadnice mám o rozmere 10x21 cm. Na ten vystrihnete z akéhokoľvek papiera základnú vrstvu o rozmere 9,5x20,5 cm. Ten som na základ prilepila obojstrannou lepiacou páskou.

Potom si odstrihnete ďalší papier s iným vzorom asi tak do polovičky pohľadnice a spodnú časť odtrhnite rukou ...úplne na hulváta :) aby tam bolo vidieť tenký pásik bielej farby z papiera.

Túto časť papiera som nalepila klasickým „tekutým“ lepidlom, pre prípad, aby som vedela s daným kúskom pohybovať a nastaviť ho tak, aby mi to sedelo. Ak to nalepíte s obojstrannou páskou, a nebude to dobré, už to nedáte dole tak, aby sa vám spodný papier nepoškodil.

Potom stačí vziať nožnice a vystrihnúť kvietky z tohto nádherného papiera s názvom Obojstranný papier - Summer 07.

A aby to bolo pekne vrstvené, pod každý kvietok treba nalepiť 3D penovú pásku. A potom to už stačí len navrstviť  a zlepiť dokopy.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára