Stránky

štvrtok 12. novembra 2020

Inšpirácia k novembrovej výzve

Krásnu tému má táto novembrová výzva na scrapworld.sk – Teplo domova. Hneď som vedela čo budem tvoriť a hlavne ako.

Vytvorila som tieto ATC kartičky a použila som na ne hlavne hnedú farbu, pretože to je moja farba v dome :) Dodáva mi pokoj a takú istotu...Hovorí sa, že hnedá farba je dôležitá, pretože je to farba zeme, po ktorej chodíme, aby sme nelietali v oblakoch, ale stali pevne na nohách tak u mňa doma by ste lietali len v obývačke na tom našom farebnom gauči :D Ale pracujem na tom aby sa čoskoro vymenil :)

Na ATC kartičky som použila ako základ kraftový papier, čo bola aj podmienka pri tvorbe. Prešla som tento papier embosovacou kapsou, aby papier nebol len taký rovný, ale dostal šmrnc a nádych 3D.

Pomocou tupovača som naniesla na okraje kartičky farbu z podušky. Urobila som biele „frkance“ a nalepila som vystrihnuté obrázky, ktoré som vyberal tak, aby predstavovali teplo domova...ako je sviečka, ta nesmie chýbať, čajík, alebo taká mňamka ako je varená čokoláda so šľahačkou :)



Kartičky sú pripravené na výmenu, ak by mal niekto záujem v počte 2 ks. Prajem vám krásne tvorenie.

Použitý materiál:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára