Stránky

streda 28. októbra 2020

Jesenná inšpirácia

Jeseň je tu ...padá lístie a na scrapworld.sk  sa z neho tvorí :) Zadanie októbrovej výzvy je použiť aspoň 5 listov a oranžovú farbu.

Tak som si povedala, že nevytvorím pohľadnicu, ale vytvorím si záložku do knihy...tá sa vždy zíde.

Vystrihla som si z papiera záložku, ktorú som nafarbila úžasnými farbami Distress Oxide. Ak ich ešte nepoznáte, určite ich vyskúšajte, očaria vás tak ako mňa...:)

Farbila som ich rôznymi odtieňmi, ale hlavne som použila oranžovú, tak ako bolo povedané v zadaní. Ako vidieť, oranžová je zhruba v strede. Farba je nanášaná tupovačom, ktorý krásne farbu nanesie na papier.

Pri „oxidkách“ používam na konci po nanesení rozprašovač s vodou. Farby sa krásne „rozpijú“ a urobia sa frkance.


Potom som použila rôzne pečiatky, ktoré dodajú podkladu šmrnc. Teda vezmite rôzne pečiatky, ktoré sa vám páčia a pomocou podušky ich naneste na základ záložky.

Potom som si vyrezala listy. Na každý list som použila embosovaciu podušku a posypala embosovacím práškom a zapiekla horkovzdušnou pištoľou.


Ako poslednú ozdobu som použila motýle.


A už to stačí len nalepiť:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára