Stránky

piatok 15. mája 2020

Challenge - Create a smile

Oj nádherne sfarbený moodborard je na aktuálnej májovej výzve na Create a smile.

Tak som si vytvorila túto pohľadnicu, a popri tom ako som ju tvorila som objavila Ameriku 😄 .... možno to už dávno tak niekto robí, ale ja som na to prišla až teraz...
Pri farbení kvietkov som totiž použila distress oxide farbu oranžovú... ale po nanesení mi prišla veľmi fádna, nevýrazná... chcela som, aby tie farby žiarli...a tak som použila ZIG Clean Color farby. Nanášala som to len na okraje kvietkov, aby som to len zvýraznila...a pozrite aké nádherné kvietky som dostala:





Zuzana

5 komentárov:

  1. Really pretty! Looks great!
    Thanks for sharing your inspiration and joining us to the Create A Smile challenge!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Such a gorgeous card! Thanks for playing along at Create a Smile Challenges! Craft hugs Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzka, krasne sa Ti pohladnica vydarila♥. A tie kvietky, jaaaj♥. Tesi ma, ze sa zapajas k nam do Create a Smile Challenge :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sooo beautiful! Love your coloring! ♥ Thank you so much for playing along with the Create a Smile - challenge and sharing your card!

    OdpovedaťOdstrániť