Stránky

štvrtok 9. apríla 2020

Veľkonočné tašky na sladkosti

Tieto Veľkonočné sviatky budú iné. Do domácností nebudú chodiť šibači, kamaráti, známi, priatelia.  

Ale predsa máme doma chlapov, manželov, synov, ktorí tradíciu zachovajú a vyšibú nám nôžky, aby nás poslúchali a oblejú nás vodou, aby sme nezvädli :)
A presne pre nich tu mám papierové tašky, ktoré sa naplnia sladkosťami alebo kraslicou, ale aj klasickým vareným vajíčkom, alebo čímkoľvek, čo im urobí radosť.

Tak poďme na to a vyrobme im niečo, čo nám je srdcu blízke a ich to poteší.

Budeme potrebovať papier, ktorý sa nám páči. Ja som použila TENTO. Veľkosť papiera je 30,5x30.5 cm. Z toho nám vyjde presne 2ks tašiek. Tieto majú rozmer 25,5x15 cm. Z rozmeru 25,5 cm budeme  môcť vyrobiť tašku s veľkosťou S pomocou ryhovacej podložky na papierové tašky

Podľa návodu, ktorý je priložený k ryhovacej podložke, som vyrobila základ tašky.

TIP: treba si dávať pozor na smer vzoru papiera, keď ho budete ryhovať  mne sa podarilo otočiť papier zlým smerom a až keď som doryhovala, zistila som, že keď tašku poskladám, bude vzor opačne :)


Aby bola taška zaujímavejšia, vyrobila som v nej otvor, aby malý šibač videl čo sa v taške nachádza...:) Po prípade, ak by boli náplne v taške iné môže si podľa chuti vybrať sám.

Vyrezávaciu šablónu som si prichytila o papier washi páskou, aby sa mi nešmykla, keď ju vložím do vyrezávacieho stroja.

TIP: washi pásku pred tým ako ju nalepím na papier, najprv nalepím napr. na tričko, aby sa stratila tá veľká lepivosť, a aby som potom papier nepoškodila, keď budem pásku dávať dole.



Takže vzor šablóny už máme. Teraz, aby sa nám sladkosti nevysypali cez vytvorený otvor, musíme ho zalepiť niečím najlepšie priesvitným....fóliou.



Na túto vystrihnutú fóliu nalepíme obojstrannú lepiacu pásku a dobre pritlačíme knihárskou kosťou, aby sa páska poriadne prilepila. Zároveň pásku nalepíme aj na bočnú stranu tašky, aby sme vedeli tašku spojiť. A samozrejme treba spojiť lepom aj spodok tašky.


Ako ozdobu som použila tieto nádherné vyrezávacie šablóny vajíčok.

Potom už stačí vyrobiť do tašiek dierky, aby sme cez ne vedeli prevliecť šnúrku alebo stužku. A nalepiť tieto naše krásne vyrezané vajíčka.

Jednu tašku som urobila takú dievčenskú, aby sa naše malé princezné necítili ukrátené :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára