Stránky

piatok 14. februára 2020

Pohľadnica s embossingom

Ahojte,

vo februárovom článku na scrapworld.sk som si pre vás pripravila jednoduchú a efektnú pohľadnicu ... ktorá pozostáva z pár krokov. Vyskúšate si ju?


Budeme potrebovať tieto základné pomôcky: 
V prvom rade som si na papier naniesla antistatický prášok, aby sa mi embosovací prášok nenaniesol všade na papier. Potom som si naniesla vzor pečiatky na papier.

TIP: ak máte na pečiatke časť, ktorú nechcete preniesť na papier, stačí ju prelepiť páskou, ja som použila tú, ktorá sa používa pri maľovaní stien. 


Následne som na pečiatku na papieri naniesla embosovací prášok.

Ten som zahriala horkovzdušnou pištoľou.
TIP: pištoľ pred samotným zatavením embosovacieho prášku zahrajte na vyššiu teplotu – fúkajte si vzduch na ruku a keď pocítite, že je dostatočne horúci, môžete ho použiť. Pozor aby ste sa nepopálili! Neodfúkne vám embosovací prášok z pečiatky.

Potom som pomocou tupovača sa podušky naniesla trocha prevej farby na „za-embosovaciu“ pečiatku.

Vymenila som si podušku na tupovači a naniesla som druhú farbu na pečiatku. Ako vidíte, nenaniesla som farbu na celý papier. Na voľné miesta budem ešte farbu nanášať, ale tak trocha inak :)


Milujem slovenské pečiatky. A tak som jednu použila aj sem.


Ako som už spomínala, čisté miesta na papieri si zafarbím...ale tak trocha inak...mám rada „fŕkance“. A tie si vytvorím tiež pomocou druhej farby distress oxide. Nanesiem si trocha farby na povrch, ktorý nesaje vodu a nanesiem na ňu trocha vody. A pomocou štetca vyrábam fŕkance...:).


Pred tým si však kvetinu zakryjem papierom, aby sa mi tam tie fŕkance nedostali. Zasuším horkovzdušnou pištoľou.

Trocha si obzvláštním vzhľad papiera tým, že ho prejdeme ničičom na okraj.

A ako posledné nalepím na zadnú stranu papiera 3D penovú pásku. Takto vytvorený papier som nalepila na základ pohľadnice formátu 10,5x15 cm


A hotovo:







1 komentár: