Stránky

sobota 19. októbra 2019

Vianočné zapichovátka

Ahojte,
dnes vám ukážem ako si vyrobiť zapichovátko na Vianoce. Je to veľmi jednoduché takže to zvládnu aj deti, ak by ste s nimi chceli tvoriť :)

To sú oni, zapichovátka, ktoré som dnes vytvorila:




A tu je postup ako na to. V prvom rade je potrebné vyrezať si základný tvar. 


Základný tvar treba vyrezať 2x (vrch a spodok) a ja som si ešte vyrezala ďalší kruh, ktorý nalepím na vrch.


 Naniesla som lepidlo a nalepila som aj špajdlu.


Následne som nalepila aj druhú časť základu. Tým sa nalepená časť špajdle zakryla. A z oboch strán bude zapichovátko rovnakej farby/vzoru.


Potom som si pomocou poduškovej farby distress oxide zafarbila okraje základu aj ozdobného kruhu.


Na vrch základu som nalepila trocha sisalu. A na spodok ozdobného kruhu som nalepila kúsok lepenky, aby som navodila dojem 3D.


A ozdobný kruh som nalepila na vrch sisalu a teda aj základu.


A kým do celé lepenie schlo, vyfarbila som si krásneho Mikuláša.


A pripravila som si ozdoby, ktoré budem potrebovať.


Na Mikuláša a na niektoré papierové ozdoby som si tiež nalepila na spodok lepenku...kvôli 3D efektu.


 A celé som si to nalepila na základ.


Urobila som si aj iné... vlastne zdobeniu sa medze nekladú..:) dá sa s tým krásne vyhrať. A hneď máte krásny darček aj s venovaným veselých sviatkov :)

Zuzana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára