Stránky

utorok 29. januára 2019

Inšpirácia k januárovej challenge na scrapworld.sk


Ahojte,

dnes vám ukážem inšpiráciu na prvú januárovú výzvu na scrapworld.sk, ktorá má tému:
Staré a nové.
  
Zadanie

  • vytvorte ľubovoľný papierový projekt, na ktorom použijete kus materiálu, ktorý máte už veľmi dlho doma a nepoužili ste ho a zároveň použite niečo z poslednej kúpy/dostanania do daru
  • inšpirujte sa pri tvorení niektorým článkov z nášho blogu
  • použite na projekte materiál z nášho eshopu

Ja som vytvorila takúto pohľadnicu pre synovca, ktorý 31.12 oslávil krásny jeden rok.






To čo som mala doma už dávno a nebolo to kde použiť boli 3D pečiatky medvedíkov.

To čo som dostala pod stromček bol kraftový papier, ktorý tvorí základ celej pohľadnice.

Kvety, ktoré sú na pohľadnici použité sú pôvodne biele. Ja som si ich vyfarbila s farbami Distress Oxide a nalepila na ne perličku.


Keďže mackovia sú 3D a aby som vedela presne položiť jednu pečiatku na druhú, použila som skvelú pomôcku na pečiatkovanie. Tá maximálne uľahčí prácu nielen s 3D pečiatkami, ale je to skvelá pomôcka mi akomkoľvek pečiatkovaní.
  
Tešíme sa na vaše práce k tejto výzve a nezabudnite, že ešte stále prebieha decembrová ATC s témou Z rozprávky do rozprávky.

Použitý materiál: 

1 komentár: