Stránky

piatok 22. januára 2016

Postup pri vytvorení zimnej dvojstránky


Ahojte :)

dnes vám ukážem ako som tvorila zimnú dvoj-stránku do môjho albumu... To viete, prišla zima, trocha nasnežilo a riadne primrzlo, tak ma chytila múza :)

Celý výsledok je tu:


A tu vám ukážem postup...

Najprv som si na papier naniesla pomocou tavnej pištole "cencúle" :


Potom som stránku namaľovala (krúživým pohybom) na modro ... "kruhový" vzor som docielila hubkou na riad :) . Celú stránku som potom opäť hubkou natrela bielou akrylovou modelovacou pastou, nech to má pekne ligotavý nádych.


Na okraje som naniesla textúrovacou pastou a šablóny motív snehových vločiek.


Potom prišiel ujo mráz a pomohol mi namaľovať "námrazu" na okno... Kecám :) žiadny ujo mráz, ale pomocou šablóny som naniesla texturovaciu pastu (transparent matte).


 Každý cencúľ som natrela strieborným trblietavým lepidlom.


Tieto trblietky som dala aj na okraj snehových vločiek.


 Na jednu stranu som naniesla pomocou embosovacej podušky pečiatku anjela, ktorú som potom obsypala embosovacím práškom a teplovzdušnou pištoľou som to "pripiekla"


Na druhú stanu som vložila text, ktorý sa mi v tom momente veľmi páčil, povedal ho raz spisovateľ Vladislav Vančura


No a tu je pár detailov:


majte sa krásne
pá, Zuzana

9 komentárov:

  1. Super Zuzanka! Ozaj skvelú zimnú atmosféru si vykúzlila! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, konečne som videla aj postup pri tvojej nádhernej tvorbe! A poviem ti, pre mňa je to úplná neznáma! Nepoznám ani názvy tvojich pomôcok :-(((
    Skutočne si navodila dnešný nočný mráz u nás!
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka, ono to vôbec nie je ťažké :) ty vieš krásne výšivka, čo mne moc nejde... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzko, děkuji, že jsi mi přiblížila techniku, kterou jsem nikdy nezkoušela.....výsledek je kouzelný.... a ty veliká šikulka.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka dakujem, som rada ze aspoň takto môžem ukázať co to vôbec robím :)

      Odstrániť