Stránky

utorok 22. septembra 2015

Malá predvianočná súťaž :)

... nie nezbláznila som sa... ale kto myslí dopredu má za tri : ))) vlastne to je trocha inak... kto šetrí ma za tri :) ale v podstate je to jedno... o číslo tri pôjde aj tu... presnejšie ...pôjde o tri pohľadnice, ktoré môžete vyhrať... budú mať Vianočnú tematiku a vy budete môcť niekoho obdarovať (alebo si ich nechať :) )
Je to len na vás ako sa rozhodnete... 

jediné čo musíte urobiť k tomu, aby ste sa zapojili do súťaže je nechať mi komentár pod týmto príspevkom... aby som vás vedela kontaktovať, tak mi tam napíšte aj vašu emailovú adresu... a zdieľať na vašom blogu

Ak blog nemáte, zdielať môžete aj na facebooku (tam to ale zdieľajte verejne, a napíšte mi vaše meno pod ktorým to zdieľate na FB).

Losovanie prebehne 30.9.2015 o 20:00 takže dovtedy máte čas a 1.10. 2015 uzrie svetlo sveta meno nového majiteľa :)

A o čo sa bude súťažiť..? Tu sú moje tri krásky:




Držím palce! :)

pá, s láskou
Zuzana

1 komentár: