Stránky

sobota 23. mája 2015

Ďalšia stránka do môjho "kalendára" udalostí 2015 ...

Apríl bol v znamení Veľkej noci  a naším výletom do Slovinska/Talianska. Bola zima .. no jo .. počasie nám nevyšlo, ale nič nás neodradilo od výletov .... a môžem povedať, že teda videli sme toho dosť :)

Na stránku som zobrazila to, čo sme zažívali ... videli .. a robili.. tak v prvom rade je vidieť zoznam miest, ktoré sme navštívili ... tie som vypálila do drievok, ktoré používa lekár : )) dole som aj odfotila, ako to vyzeralo pred nalepením...a už ma napadli aj rôzne iné možnosti, ako tie drievka použiť :)

A okrem toho, že sme veľa videli, sme aj veľa jedli, pili ... a tie biele bodečky... to je sneh a dážď ... lebo aj to nás sprevádzalo :)


Ak by ste chceli aj vy niekde použiť takéto paličky, tak sa dajú kúpiť v lekárni, alebo v zdravotníckych potrebách (stoja cca 1€). Potrebujete mašinku na vypaľovanie do dreva a fantáziu.


A tu je pár záberov zo skutočného výletu:















pá, s láskou
Zuzana

4 komentáre:

  1. Zuzi, moc pěkné. Dobrý nápad s dřívkama a výlet do Slovinska mi připomněl naši loňskou dovolenou, kterou jsme tam prožili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, to je nádhera - jednak fotky z výletu a druhak tvůj nápad!
    Opravdu paráda!
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzko, krásné výtvarné zachycení výletu, moc se ti to povedlo. Hezký víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To sú ale krásne zábery! Dobrý nápad si uchovať všetko na jednom mieste :)

    OdpovedaťOdstrániť