Stránky

piatok 16. januára 2015

Poďakovanie

Chcela by som sa aj touto formou poďakovať Monike  za krásnu súťaž a Scrapper za decembrovú challenge.

Od Moniky som dostala túto prenádhernú sviečku a anjelské cukríky... z nich ostalo na fotenie už iba týchto pár kusov :) presne povedané 3 :))) chutili tak, že som ich musela skovať :)


A na scrapper.sk bola v decembri vyhlásená challenge kde som mala to šťastie a vyhrala som túto krásnu papierovú sadu na 3D decoupage Helz Cuppleditch - Pretty Parcels a penové lepiace štvorčeky. Už sa teším ako ich využijem k budúcim Vianociam :)



Ďakujem ešte raz veľmi pekne ... cením si to :)

pá, s láskou
Zuzana

3 komentáre:

  1. Aj ja ti chcem poďakovať za krásnu pohľadnicu a prianie :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, moc gratuluji a přeji hezkou sobotu! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Zuzanko, zdravím tě v novém roce. Určitě jsi měla velkou radost z výhry, škoda, že Vánoce jsou ještě tak daleko.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť