Stránky

štvrtok 20. novembra 2014

...samé štvorce, kvety a perly ...

... dneska som sa trocha pohrala...vytvorila som 9 rovnakých "štvorcov" s kruhmi vo vnútri. Do každého tohto kruhu som nalepila kvet alebo perly. Nakoniec som použila lepenkový výrez hodín.





pá, s láskou
Zuzana

4 komentáre:

  1. Zuzanko, to jsou tak nádherné věcičky. Objevila jsem blog náhodou a jsem unesena. Ty tvary čtverečků a různé vytláčené papíry se dají koupit nebo si je nějak protláčíte, nějakou technikou s pomocí nástorje? I ty hodiny z lepenky nejsou jen tak vystřižené, ale určitě dále upravované. Jsem unesená tou nádherou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne za mile slova :) aby som vam aj odpovedala na otazky...tak mam stroj pomocou ktoreho tie rozne vytlacky robim... kupit sa asi nedaju :( lepenkove hodiny aj tie kvietky mam kupene z jedneho obchodika (http://www.sashe.sk/scrapatelier/moje/kartonove-nadhery) , pa Zuzana

      Odstrániť