Stránky

štvrtok 10. januára 2013

Krížiková vyšívka

Tak troška z iného súdka... :) Občas ma chytí mánia krížikového vyšívania. Páčia sa mi aj iné vyšívacie stehy, ale tento mi príde taký najjednoduchší a pritom tak čarovný :). Tieto výšivky som už robila dávnejšie, ale mala som ich odložené, že až príde na nich čas, tak z nich niečo bude. A teraz ten čas prišiel... Sú z nich malé chutné vankúšiky :) Môžu sa zavesiť, takže mi budú skrášľovať kuchyňu a keď budú "obkukané", vymením si ich .)
A v kuchyni mi budú robiť radosť srdiečka od Mišky. Už sa na ne moc teším.... a verím, že to tak niekto hore zariadil....aby ti Miška tie srdiečka ostali a aby som si ich mohla potom od teba kúpiť :))) teda nie všetky :)) a verím, že všetko zlé je na niečo dobré :) A tak to malo byť .)
Potom tu mám také aktuálne vyšívanie, srdiečko a také modré čudo. No velice som na seba hrdá .))))
ahojte, a prajem vám krásny večer
Zuzana

12 komentárov:

  1. Zuzi, tieto malé výšivky sú nádherné a je za tým veľa titernej práce. Vyzerajú skvelo. A srdiečka od Mišky, to je jedna báseň. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, tak to se ti moc povedlo. A vybrala sis moc pěkné motivy.
    měj se krásně Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanko, ty jsi tak neskutečně pilná, a hned od nového roku! já se nemohu pořád nějak rozhoupat...Výšivky jsou nádherné! kdo vyšívá křížkovým stehem, ten má svatou trpělivost!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzka, kedysi som aj ja rada vyšívala a stále mám krabicu s "náradím" niekde schovanú :) Som veľmi rada, že sa na srdiečka tešíš... Možno to naozaj takto malo byť... som veľmi rada, že prinesú radosť tebe! Máš dobré srdiečko a ja si ťa preto veľmi vážim! Maj sa krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to srdíčko je krásné, nemůžu se na něj vynadívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekné kúsky, musím oprášiť z krabice tie moje a nájsť im čestné miesto. Akosi na to nie je dosť času. Pekný deň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzi tvoja nova tvar je velmi fajn.Mile su tie vankusiky,pripomenuli mi casy ked som po veceroch pri telke vysivala.....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc krásné, úplně jste mě nabudila a inspirovala.děkuji a mějte se krásně :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzko, ty co vezmeš do ruky, to je jedna velká paráda!
    Hezkou sobotu, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zuzi,to su priam skvostiky mas krasnu a preciznu pracu !!! pekne popoludnie nech sa dari !!!
    M.

    OdpovedaťOdstrániť