Stránky

štvrtok 15. decembra 2011

Háčkovaná snehová hubka

Ahojte, :)
po dlhom čase som opäť tu s ukážkou mojej prvej hubky. Videla som ich u viacerých z vás, ako ste sa pýšili s toľkou krásou, až som sa odhodlala vyskúšať toto háčkovanie aj ja...Naozaj to nie je žiadna nukleárna veda :) je to veľmi jednoduché a efektné. Preto mám už rozháčkované ďalšie "klbko". Za postup s celého srdiečka ďakujem ... Jarke tu môžete pozrieť jej úžasné klbko....:) si poklad..:) a moc si vážim, že si sa mi ozvala s návodom..nie vždy sú ľudia ochotný poskytnúť cennú radu :)




Prajem Vám krásny advent a psssssssssssst počujete....to sú Vianoce :))) už sa blížia míľovými krokmi... :)

8 komentárov:

  1. Krásné,háčkem se umím také celkem ohánět,tak jestli můžu poprositi o návod ? halamovalucie@seznam.cz.
    Úžasný blog nestíhám všechno ani prohlížet:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko...moc se povedla...a bílá je bílá.
    Pohodový předvánoční čas Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzka, no krásavice si uháčkovala. A že sviatky sa blížia mílovými krokmi ani nespomínaj, lebo mi mráz behá po chrbte, ešte nemám darčeky kúpené, jaaaaaj.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzko, houbička je krásná. Já se na ni také chystám. Nebo spíše mám ji ve svém seznamu věcí, které bych chtěla vytvořit, či vyzkoušet. Krásný advent přeji ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Zuzka! Vyzerá to veľmi efektne. Poškuľujem aj po tvojich menovkách, žiaľbohu už to nestihnem...takže inšpirácia na budúce roky...
    Krásny predvianočný, pohodový čas!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Zuzi!
    Naozaj moc šikovné! A vianoce....čakáme ich tíško :o))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzanko, je kouzelná, v bílé jako sněhová! Nádhera! Krásně si to napsala :o), jednoduché, efektní, že!
    Měj se krásně, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Zuzi, si šikulka, taká krásna hubka. Niekedy sa mi veľmi nepáčili háčkované veci, ale teraz v nich nachádzam zaľúbenie. Ja viem urobiť retiazku. ;-)
    Krásny sviatočný víkend.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť