Stránky

nedeľa 20. februára 2011

Losovanie

Ahojte ahojte....tak ako som sľúbila... losovala som ... tentokrát ja :) manžel bol na opačnom konci :)
Sľúbila som odmenu pre jedného človiečika...ale potom som si to rozmyslela :) Vytiahla som tri mená ... podľa počtu rokov blogu :)



Ako hlavný víťaz losovania je Iris...:) gratulujem .... :) V balíčku dostane sľubované voňavé vrecúško a ešte nejaké maličkosti :)


A Jitka so Soničkou sú ďalšie dve, ktoré dostanú tiež voňavé vrecúško...:)



Poprosím babulky o poslanie adresy na môj mail (zuzka.cedulova@gmail.com) aby som im mohla poslať výhru.

Ostatným ďakujem za účasť v tejto hre... bolo vás požehnane, čo ma teší..moooc moooc. Dúfam, že onedlho vymyslím ďalšiu zábavku :)

10 komentárov:

  1. Milé prekvapenie, už druhá výhra na tvojom blogu! Tešíííím sa a ďakujeeem...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I já moc gratuluji vylosovaným dámám a tobě Zuzko hezký večer.
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. поздравляю победителей!!!!!!! УРА!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzko,
    jaké překvapení,já jsem vyhrála!!!!!Moc děkuji,hezký den. Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzanko,ještě jednou od srdíčka moc děkuji...i všem ostatním! Jsem moc ráda, že jsem byla mezi vylosovanými :o)mám takovou radost...s pozdravem Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluji, těm co byly vylosovány a lituji, že jsem to nebyla já :-), ale třeba příště. Krásné dny, Zuzi.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzanko,děkuji za přání k svátku ,škoda že v čechách ho budu mít až v listopadu.Přeji krásné dny Romča

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzanko,
    moc děkuji za dárek,potěšil mě!
    Měj se hezky. Jitka

    OdpovedaťOdstrániť