Stránky

pondelok 29. novembra 2010

Darček

Veríte v anjeloch? Ja áno.... mám ich doma v rôznych podobách, od obrázkov až po sošky... ale najviac si cením anjelov, ktorý ma obklopujú... či už priamo v mojej blízkosti, alebo o niečo ďalej ...

Dnes ma takýto jeden anjel prekvapil narodeninovým darčekom... som názoru, že rozdávať radosť akoukoľvek formou je fajn, je to nenahraditeľný pocit.... ale aj dostávať darčeky nie je na zahodenie :))))

Mám obrovskú radosť a za tento krásny pocit ďakujem Jaromilke, ktorá mi poslala nádherné srdiečko a jabĺčkový veniec.

Tak som sa vám chcela pochváliť...a zároveň poďakovať všetkým z vás, ktoré mi gratulovali a hlavne vám chcem poďakovať za pravidelné návštevy môjho blogu a že pridávate komentáre. Tie ma vedia vždy brutálne naštartovať...
Božinku, cítim sa ako na nejakom rozdávaní ocenení Oscar alebo Slavik...:)) ďakujem .. ďakujem ... ďakujem...xixi ale ako inak to vyjadriť ? :))) Len a len vďakou ....

A tu sú tie spomínané darčeky....:


Prajem vám krásny večer alebo nádherné ráno...podľa toho kedy sem nakuknete :)

7 komentárov:

  1. Prekrasan "darček", pogotovo sušene jabuke, njamii!
    Pusa i veliki pozdrav.

    Hvala na lijepom komentaru.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzanko,krasny venecek a srdicko! Hezky si ty narozeninove okamziky uzivej,vzdyt je to jen jednou za rok:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, užívaj si krásne darčeky v zdraví a radosti:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzko,
    tak vše nejlepší!!
    A dárečky?
    Jsou krásné. Hezky si to užij.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opravdu krásný andělský dárek, víc takových andělů, jsou v životě hooodně potřeba!
    Milá Zuzi, také přeji vše nej a ať Ti jde tvoření tak krásně od ruky jako dosud. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzi-
    pár jablíček a hrst sena a dokáže udělat trojnásobnou radost !
    První při tvoření, druhou při obdarovávání a třetí z rozzářených očí človíčka oslavence.

    Jaromila

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzi, přeji také krásné narozeniny!!
    a dárečky jsou úžasné,
    radost pohledět :)

    OdpovedaťOdstrániť