Stránky

pondelok 29. júna 2009

Ocenenie blogu

Ľudia moji....neverím vlastným očiam!! Ja som dostala ocenenie blogu ... Som v siednom nebi...za čo so srdca ďakujem Janke.
Here are the rules for this award:
1. Put the award on your blog.
2. Include a link to the person who gave you the award.
3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do)
4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog
Tu sú podmienky udelenia tohto ocenenia:
1. Umiestni ocenenie na svoj blog
2. Nezabudni zahrnuť aj link osoby, která Ti ocenenie udelila
3. Nominuj 7 alebo viacej blogov ( vždy obtiažne)
4. Zanechej zprávu na ich blogu, aby si im dal vedeť, že majú na Tvojom blogu ocenenie
The nomination
Moja nominacia

5 komentárov:

  1. Dziękuję za wyróznienie i nagrodę :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc děkuji za nominaci,mám radost, také se ráda chodím k vám kochat! :)) Jste moc šikovná, můj mail je bublinka.a@seznam.cz, kdybyste někdy chtěla písnout! Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Zuzko, tak jsem s tou nominací snad naložila správně: http://www.urybicky.cz/2009/06/oceneni-blogu/
    Bylo mi ctí a jsem ráda, že mohu inspirovat i takové šikulky jako jsi ty, na Tvá díla nemám, ani zdaleka!
    Ať se daří!!!
    rybicka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzko, tak jsem s tou nominací snad naložila správně: http://www.urybicky.cz/2009/06/oceneni-blogu/
    Bylo mi ctí a jsem ráda, že mohu inspirovat i takové šikulky jako jsi ty, na Tvá díla nemám, ani zdaleka!
    Ať se daří!!!
    rybicka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzánko, přidala jsem si také na svůj blog hodnocení k tomu krásnému Vašemu blogísku!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť