Stránky

streda 22. júla 2009

Dovolenka Pieniny časť 4

Zdravim vsetkych ktori citaju male pribehy nasej dovolenky :) Dnes sme boli na pltiach a mali sme mensiu turu. Ale mozem vam povedat, ze som unavena ako keby som sla peso z tadeto az do BA... Pltky boli fajn, pltnik nam cestou rozpraval zaujimavosti a historky o 7 mnichoch ako chodievali za jednou mniskou /asi dobre piekla/ :))) a raz za nezhodli a stretli sa tam vsetcia a neviem kto ich premenil na kamen. No a to sme tam videli 7 skal... A vlastne ti mnisi sa nemohli cely rok rozpravat len cez vianoce...tak preto sa nezhodli a naraz prisli za tou mniskou...
Cestu spat sme slapali...inak cesta pltkou trvala cca hodinu a pol. A mala tusim 9.5 km. Nechcite vediet ako ma bolia nohy a som opalena ako keby som bola na Malorke...vlastne, nie, s tade prisla Janka a ta nebola vobec opalena...ja som hadam aj za nu. Snazila som si nedavat okuliare na oci, lebo ze by som bola opalena na mickiehomausa....ale nepodarilo sa mi to pretoze posledne km som nevydrzala musela som si ich dat, lebo slnko prazilo jak dive....
Velka to zabava....zajtra nas caka dalsia tura v tatrach...Neviem, ale asi ochoriem :))))









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára