Stránky

pondelok 20. júla 2009

Dovolenka Pieniny časť 1

Ahojte ludkovia moji, pricestovali sme sem unaveni a mne bolo zle jak divej sviny z tych serpentin, cez ktore sme isli..ale aspon par postrehov z vcerajsej cesty:
- od BA do Hrinovej som soferovala ja :) obcas som si zapistala ked mi cedula povedal aby som zaradila 3 a predbiehala...:)))
- potom pistal on ked sme v hrinovej zastavili v tescu ze chce soferovat on :) vystriedali sme sa
- slovensko je krasna krajina len skoda ze to nevedia vyuzit v cestovnom ruchu.....
- navigacia nas zaniesla cez taku cestu ze 15 ci 20 poslednych km som preplakala s plnym mocovym mechurom...to bola taka cesta, ze som cakala ze sa coskoro skonci, a my tam ostaneme...ale ze potom chytim tu navigaciu, a hodim je tak daleko,ze mozno doleti az bratovi :)))) sama jama...dieri...cez take dediny sme prechadzali ze ludia len pozerali ze BA :) kto to je? mimozemstania? :))
- okolo pol 6 sme sem prisli...zacalo prsat....:( ale rychlo sa vyjasnilo a my sme si spravili prechadzku tu po okoli...presli sme mostom do polska.....) a spat na slovensku zmrzlinu
- a okolo 9 som padla do tvrdej postele a zaspala som az kym som si neuvedomila ze v izbietke mame teplo a dusno...tak som musela vstat a otvorit okno...a
- dnes nas caka krakow...dufam, ze nas nesklame...- potom vam napisem...nejake tie poznatky :)))
- ps: dufam, ze nedostanem z tejto kupelky nejake mikozy...lebo ma uz teraz vsetko svrbi :))) inak...dala by som tomu architektovi co to vymyslal - tu kupelku - nobelovu cenu...a vzala mu diplom za ING. dovidenia....spojit sprchovaci kut s umyvadlo!!!! to bola odvaha




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára