sobota, 7. júla 2012

Darujem

Ahojte baby, robila som poriadok u tatúša v komore a našla som tam takéto veci....Keďže ja k tomu nemám vzťah, a je mi to ľúto vyhodiť, dávam to do ponuky... Kto mi ako prvý napíše, že by mal o niečo záujem tomu to dám...za poštovné...viac nechcem...len aby som nemala zbytočné výdaje :) A možno to ani vy nebudete chcieť :) ...Ono je to tak trochu "zašlé" a hlavne fotené s mobilom ...takže aj tá kvalita fotky je hrozná .) ... ten podnos je umelohmotný a v strede je trochu prasknutý, flašu som neumývala, takže na spodku je trocha špinavá, ale umyla by som to :), forma na bábovku je sklenená a tak trocha časom špinavá, alebo keby sa umyla poriadne tak by bola aj čistá .)) neviem, neskúšala som, a potom je tam omáčkovnýk či ako to nazvať a taniere...
Tak ak máte záujem napíšte mi na môj mail...

4 komentáre:

  1. Ahoj Zuzanko, máš všechno na blogu moc pěkné - moc se mi líbí tvoje přáníčka, jsou nádherná.
    Zuzanko, měla bych prosím zájem o tu skleněnou bábovku. Měla jsem ji ještě před rokem,ale vypadla mi z rukou a bylo po ní. Dobře se v ní peklo. To pro rodinu chuťově různé bábovky. Moc děkuji za odpověď a přeji hezký víkend. Jarmila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzka, dávno som nebola u Teba, ale ani u seba. Ja som mala tiež záujem o tú bábovkovú formu, ale aj taniere, mám takú istú polievkovú súpravu, kúpenú ešte niekedy dávno v MAGNETE za niečo vyše 300,-Sk. Teraz ju na BAZOŠ predávajú za nehorázne peniaze. A môžeš mi poslať všetky veci, ja som taký zberateľ, len dúfam, že ma manžel nevyhodí z domu aj s mojimi serepetičkami. Ale keď ja sa teším takýmto veciam.
    Maj krásne leto.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Zuzanko mě se líbí ta karafa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mila Zuzicka, tak mi treba prisla som neskoro , ale aspon popzeram co tu noveho davno som tu nebola,vzdy tu najdem krasne veci a dielka .... tak dievcata uzite si tie nadherky mne sa strasne pacili tie dva taniere tak dlho pasiem po niecom takom ..no nic uzite si to v zdravicku a krasne prazdninove dnicky

    OdpovedaťOdstrániť