pondelok, 22. novembra 2010

Ocenenie

Ahojte....mám za to, že sľuby sa plnia :) ako by to inak bolo...:) Ďakujem všetkým z vás, ktoré ste mi poslali toto ocenenie...p. Bože ja už ani neviem kto všetko to bol :) ale posnažím sa vás vymenovať: Jaromilka, Evka, Romanka, Monika a Janka...dúfam, že som na nikoho nezabudla...:/ veľmi by ma to mrzelo...ĎAKUJEM vám z celého srdca...je to úžasný pocit, keď viem, že sa sem vraciate a niekedy vás aj inšpirujem ;)


A teraz niečo k pravidlám:

1. poďakovať sa a odkázať na osobu (y), ktoré vám ocenenie venovali
2. umiestniť logo o nominácii na svojom blogu
3. nominovať 10 blogerov s odkazom
4. poslať nominovaním komentár.

Zatiaľ to bolo jednoduché....ale ako môžem poslať 10 z vás ocenenie, keď sledujem viac úžasných blogov a chcem to poslať každej ? :) Je to ťažké....:)

Tak tu je teda 10 blogov:

Snažila som sa vybrať tie babulky, ktoré toto ocenenie nemali na blogu a určite si to zaslúžia za tak skvelé nápady...
Škoda, že to je len 10 mien....mohla by som ich menovať a menovať..pretože si to zaslúžite všetky z vás....:)

No idem teda dodržovať posledný bod...poslať komentár na tieto supiš blogy....

Paaaa, prajem vám krásny a zdravý deň... týždeň... ;)


6 komentárov:

  1. Zuzko, moc gratuluji!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, gratulujem k oceneniu a zároveň ďakujem, že si ho poslala ďalej aj môjmu blogu. Posnažím sa čo najskôr to zverejniť, podľa toho, ako mi to čas dopraje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, děkuji za zprávičku. Moc gratuluji k ocenění a též za jeho udělení mému bločku. Jen jak budu mít více čas, určitě vložím.Pohodový večer,zdravím Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzka, ďakujem za ocenenie, cez víkend preberiem ... a taktiež ti zo srdca prajem to tvoje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkuji ze srdíčka má milá jmenovkyně :-)) moc si ocenění vážím a jak bude chvilka rozletí se dále :-)))

    OdpovedaťOdstrániť