sobota, 4. júla 2009

Losovanie 3 súťaže

Milí moji súťažiaci :) uskutočnilo sa losovanie mojej tretej súťaže/ankety. Spravila som videjko, aby to bolo férové a videli ste, že ozaj sme spravili losovanie, a že som si meno nevymyslela...

Výhercovi teda výherkyni gratuľujem :) Len ešte poprosim, aby mi napísalala na moju mailovú adresu zuzka.cedulova@gmail.com aj jej vlastnú adresu + ktoré záložky by chcela...nakoľko netuším, ktorá Zuzka to je :) A fanfáááááári .... výhercom sa stáva ZUZKA (ako posledná zahlasovala). Gratuľujem a ďakujem, všetkým ktorí sa pripojili ...
Upozorňujem, že ak sa Zuzka neozve do stredy 8.7.2009, losujem ešte raz... :)
Nakoľko sa Zuzka neozvala...losovala som ešte raz, len teraz bez videa...nechcelo sa mi .. :) a vytiahla som šťastnou pravou rukou meno....človiečika....ktorý sa určite veľmi poteší....je to mamkajanka. Preto ju prosím, aby zaslala adresu a vybrala dve záložky....Janka gratulujem!! A ďakujem, že si sa zapojila....:)

2 komentáre:

  1. Takže Zuzke gratulujem. Bolo to zaujímavé... :-)
    Kedy bude ďalšia súťaž? Tie záložky sú fakt pekné. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takze este raz verejne ti DAKUJEM za krasne zalozky...uz plnia svoju funkciu-vlastne iba jedna tie ostatne su ulozene,aby sa hned neznicili ....jana

    OdpovedaťOdstrániť