štvrtok, 21. februára 2008

Moja najnovšia tvorba


Včera som vytvorila nové pohľadnice, ktoré ma veľmi tešia. Nápad som našla po chvíľkovom browsovaní a samozrejme som to súrne musela vyskúšať :). A tak som dve hodiny sedela pri stole a vystrihovala, lepila a vytvárala tieto zázraky.




2 komentáre:

  1. Vždy som vedela, že si šikovná. Krásne, ako všetko čo spravíš a čo mám od teba.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá pani Zuzana. Už dlhé roky obdivujem Vašu tvorbu. Dokonca som si dala zaviesť internet len kôli Vám. Celé dni sedím s fľaškou dobrého vajíčkového likéru za PC a browsujem Vaše stránky a kochám sa originálnosťou a kúzlom pohľadníc, obrázkov a hlavne tých fliaš, maľovaných, ktoré sviežo vyskakujú spod vašeho štetca ako snežienky spod snehu. Dávam teda klobúk dolu a potom aj hore a prajem veľa inšpirácie. Vaša stála obdivovateľka a fanúšička Adela Kukučková

    OdpovedaťOdstrániť